發表於 04-3-29 22:56 |顯示全部帖子

Re: 培正幼稚園家長-----請進

Yes, I will record it tomorrow too!!

Thanks!

62#
發表於 04-3-31 02:35 |顯示全部帖子

caseman:

我完全感同身受呀~~因為我仔仔依家都係冇校車坐 ..    惟有忍吓啦...下學年應該就有架喇..

Helloruby:

我有錄起睇呀..不過佢地介紹幼稚園個part唔係太多,得幾個鏡頭..唔夠喉∼∼

中學部嘅設施真係好唔錯..我都希望仔仔可以一直開開心心咁讀上去就好喇..

63#
發表於 04-4-17 03:26 |顯示全部帖子

kichingma:

你可以去培正中學個校網揾丫..我都係去個度架..可以放埋音樂添架..我成日同仔仔一齊響屋企上網唱架...   

http://www.puiching.edu.hk/

去:首頁>本校資料>校歌欣賞

我依家先知原來培正有好多隻歌仔架..隻英文嘅都好好聽架..

kichingma 寫道:
helloruby, I have researched the below website, but cannot find what you've said.....

http://www.pcps.edu.hk/

64#
發表於 04-4-18 22:02 |顯示全部帖子

JoeyTomemi:

咦,乜可以寫信去申請插班嘅咩∼∼ 據我所知,培正好少招插班生,就算有都要係有人退學至有,仲係得個一兩個位之類,同埋係佢地若真係有插班生位就會響上下學期完之前登招生通告響佢地網頁,對上一次我見到係上年12月,家長要自己download張application form,然後按通告上指定的日子親自去學校交表.

係可以寫信申請都得嘅我朋友個仔仔都有興趣呀...唔該話埋比我知,thanks~

helloruby: 你知唔知呀?    

JoeyTomemi 寫道:
各位培正媽媽好,

我囝囝唔喺培正學生,但有意報讀今年k2,我會寄信去,唔知除了要囝囝ID copy 之外重有甚麼要注意哩? 還有想問一問來回車程的時間(我住黃埔)? 希望各位培正媽媽咪可為我解答!

65#
發表於 04-4-19 22:53 |顯示全部帖子

Helloruby:

呀∼∼∼你都講得岩,我一於都叫我朋友寫信去試吓先..不過你知唔知以往呢d插班機會大唔大呢?我意思係多唔多小朋友可以成功插到班呢?

CuteMom:

你意思係話要有特殊關係?乜嘢係normal application? 若有兄弟姊妹讀緊就係會有優先咁囉..其他都係齊齊申請齊齊interview,同其他學校冇乜分別∼

Joeytomemi:

等我又叫朋友仔去試吓先...  

Ellen:

係呀..有埋音樂唱好玩好多架..

66#
發表於 04-4-26 23:56 |顯示全部帖子

舜舜媽媽:

以我所知,培正校車係唔係度度都去架...不過都一共有十幾條線,你睇個d應該唔係全部,佢地有線行馬鞍山,沙田,又一村咁架 (K10)..(呢個係上年info).

舜舜媽媽 寫道:
W27,

收到了! 麻煩哂你呀!
不過"冠忠"的6條校車線都無經馬鞍山喎   所以我會打電話到培正查詢會否還有其他保母車添!  唔該哂!

舜舜媽媽

67#
發表於 04-4-27 11:45 |顯示全部帖子

舜舜媽媽:

Thanks for your kindness.  I think I will receive the form as well because my son is now in K1, EVERY SCHOOL YEAR Koon Chung will revise the school bus routes because there will be newcomers to the school.

But please bear in mind they will revise the route EVERY NEW SCHOOL YEAR only - which means if you move to another place during the year, and so happened your new home does not fall into any of the routes that they serve, they will NOT add/change any thing for you - I am a victim under such scene here...I moved to my new home since last Nov, before we move, my son can take school bus just next to my old home, but now, I have to travel by bus to go to their closest pickup points (closest here means I have to travel for 10 mins first - not including the time I wait for the bus) in order to  catch their school bus....and no matter how hard I try to negotiate, they still doesn't care about you  :-x  :-x and I have been suffering this for nearly 6 months, and there's still 3 more months to go~~~         

So what I learnt in this case is : just in case that you want to move, you should (1) choose your new home according to the bus routing (2) only move during summer, so you could wait for the new routes to come.

68#
發表於 04-5-4 00:59 |顯示全部帖子

RaineMummy:

Will try to call you tomorrow afternoon.

faifaiHK125:

Welcome ar..

Hope you can share with us more about PC's info ar..

69#
發表於 04-5-17 23:47 |顯示全部帖子

各準K1家長:

少少建議:

若你地唔想響學校書局買校服,與其出去第二d校服舖買,你地不如只響書局買個校章然後”聯”落任何一件同佢地校服同形嘅衫上面,咁都得架.. 之不過我就冇咁做,因為我覺得校服dprice都OK...我又懶∼∼ 你地亦可(尤其係男仔,可以只買shirt然後去其他shop買白色短褲仔亦得)

另外,買書方面,我上年都有響收到信後出去問過,但因為好多幼稚園d書多數都係學校代買,所以唔係間間有得賣,我後來去過旺角”文風”個類書局問過,佢地話未有咁快有架..要6,7月先知(因會有新版)..所以要自己”昅”住去買..好鬼煩..我後來就放棄再問,一於揾學校代買就算∼∼∼費事到時買到一本買唔到一本仲衰∼∼

70#
發表於 04-5-26 18:51 |顯示全部帖子

hihi~~各培正家長:

唔知大家同小朋友安排咗佢地嘅暑期活動未呢?可否分享吓?我就幫仔仔報咗體操,游水同普通話,仲會響我地會所學跆拳...因為佢太好動...人人都話咁要俾多d機會佢發洩吓d精力喎∼∼ 呢d係Sat/Sun嘅∼∼

依家就仲諗緊Mon-Fri 嘅安排

71#
發表於 04-5-28 01:41 |顯示全部帖子

kichingma:

我係報咗呢間咋....我以前未去過, 但見佢平平地, 咪報嚟試吓囉~~

http://www.youthsports.com.hk/index.htm

遲d 葵興個間 YMCA 都有 walk in 報名, 我到時都會去睇吓,因為佢地d體操course有幾level, 可以一級一級學上去, 我想仔仔學得 systematic D...所以可能上完 Youth Association個d之後會去試 YMCA.

我唔去TST or Waterloo Road 個間 YMCA係因為佢地一班體操class成 30 人, 雖然話會有 2 trainers, 但我都係覺得太多人, 怕導師唔可以兼顧咁多學生, 所以我會主力揾d體操班要少人d嘅~~~

72#
發表於 04-5-30 23:51 |顯示全部帖子

Ellen :

我想知你打算同仔仔報邊度嘅跆拳道呀??因為我都想俾我仔仔學,但係我見好多學校都寫要 5 yrs old+先收,咁我仔仔依家4 歲唔知學唔學得呢?

73#
發表於 04-6-2 01:15 |顯示全部帖子

嘻嘻~~~今日好開心....我終於可以同仔仔揾到d summer course 比佢"活動"吓喇....想同大家分享吓:

就係YMCA 響葵盛 centre 嘅 summer day camp ar...呢間同油麻地個間係同一group, 但葵盛Centre比Waterloo Road個間仲多一樣嘢:就係有個叫"兒童歷奇樂園"(係室內嘅), 入面有12M攀石牆, 繩網等康體設施, 佢地有好多summer courses 就係會用到呢d facilities 架喇...

睇咗一大輪之後..我就同仔仔報咗幾個day camp等佢有嘢玩又有嘢學喇, 呢d day camp由 1 day - 5 days 不等...係full days (10:00am - 5:30pm)架....內容有玩歷奇室d嘢, 有團體遊戲, 又有美術之類...好多元化...仲會包埋lunch + tea 比小朋友, e.g. 其中一個我報咗嘅 5 days day camp 係由 19-23/7 10:00am - 5:30pm, max 12 人, 都係$900咋....價錢都算平喇....

我仲同仔仔報埋體操班, $350 七堂, 每堂1.5 hours, 仲係有level咁由一星章, 二星章, 三星章咁學上去, 睇落都唔錯, 因為我想佢一係唔學, 一係就systematic d 咁去學, 佢地唔單止游水係咁, 體操係咁, 連籃球, Ping Pong, 單線滾軸溜冰都係咁架...不過後尾幾樣要起碼 6 歲+先有得玩....我一定會等阿仔足歲時同佢報o者....

Ellen:

Thanks for your info ar..

我地會所都有搞跆拳....我或者都會好似你咁俾佢join 吓~~

74#
發表於 04-6-3 10:31 |顯示全部帖子

我淨係知今年暑假係start from July 7, so I assume that the last school day is July 6 la....

New school year wil start from Sep 1.

75#
發表於 04-6-10 21:52 |顯示全部帖子

冇乜特別...純粹見呢個topic跌得低咗就up 番上嚟咋~~   

家長們有冇update???      

76#
發表於 04-6-12 17:55 |顯示全部帖子

hihi, agneschan:

Can anyone tell what is the homework for a K1 student in Pui Ching ? Drawing lines?writting words?or coloring?
only drawing line, coloring, etc...no writing in K1

Would a K1 student be asking to write Aphablets or simple chinese words or numbers ?
No

Would it be many outdoor activites for the childern?
Not much for K1 students as they are still too young, this year we had a picinic in the Kowloon Park only, there should be more when they are promoted to K2 or K3

Welcome your daughter to our PC family!!

77#
發表於 04-6-13 00:55 |顯示全部帖子

agneschan:

No ar....PC doesn't have this kind of committee...in fact most of the communcation is quite one-way, unless you approach the school proactively.

78#
發表於 04-6-14 21:23 |顯示全部帖子

agneschan:

我聽今年有位住TKO新都城嘅家長講, 佢個女係 7:50am 上車嘅~~~

79#
發表於 04-6-17 09:37 |顯示全部帖子

禽日收到校車部通知話安排明年校車線, 但我發覺同上年做法都唔同嘅...以前係俾張form你填地址, 今年就attach埋d路線比你, 但個d 路線即係現有路線...

我住呢度今年一向都冇站..要先坐車去美孚先可以上校車, 咁依家又俾番上年路線我咁即係點?

於是我又打去校車部問, 佢地就話叫我唔駛揀路線, 只需要在上落車站填上我依家屋苑個名就得架喇...咁佢地見到原有路線冇就會安排....希望佢地真係會加站俾我地喇(因為我地個邊有at least 3 個小朋友要搭校車)

若有其他家長情況與我類似可以留意佢地教我嘅做法~~   

80#
發表於 04-6-17 12:39 |顯示全部帖子

cacama:

ar,...icic...thanks for your info !!  

因為我見佢今次Attach張路線表係寫住2004/5路線, 但其實入面就係依家行緊d 線嘅~~所以我咪以為佢已經決定埋明年嘅路線添呀~~咁咪好緊張囉...因為我地已經捱咗大半年車轉車嘅日子, 一到打風落雨我就愁...所以若下學年都加唔到站俾我地我睇怕都要揾定屋搬架喇...   

‹ 上一主題|下一主題